Kompetencje Rady Szkoły określa paragraf 19 Statutu
XXXIII Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego
im. M. Kopernika w Warszawie.
1. W Liceum działa Rada Szkoły, w skład której wchodzą
w równej liczbie (po 6 osób) przedstawiciele rodziców,
nauczycieli i uczniów.
2. Rada Szkoły uczestniczy w rozwiązywaniu wewnętrznych
spraw Liceum, a także:
1) uchwala statut Liceum i jego zmiany,
2) przedstawia wnioski w sprawie rocznego planu
finansowego środków specjalnych Liceum i opiniuje plan
finansowy Liceum,
3) inicjuje i współorganizuje działania zmierzające do
ulepszenia i poprawy warunków nauki i pracy w Liceum,
4) może występować do organu sprawującego nadzór
pedagogiczny nad Liceum z wnioskiem o zbadanie
i dokonanie oceny działalności Liceum, Dyrektora lub innego
nauczyciela zatrudnionego w Liceum,
5) opiniuje plan pracy Liceum, projekty innowacji
i eksperymentów pedagogicznych oraz inne sprawy istotne
dla Liceum,
6) z własnej inicjatywy ocenia sytuację oraz stan Liceum,
występuje z wnioskami do Dyrektora, Rady Pedagogicznej,
organu prowadzącego w sprawach organizacji zajęć pozalekcyjnych
i przedmiotów nadobowiązkowych,
7) w celu wspierania działalności statutowej Szkoły Rada
Szkoły może gromadzić fundusze z dobrowolnych składek
oraz z innych źródeł,
8) w toku obrad rozwiązuje spory wynikłe pomiędzy
poszczególnymi organami Liceum.
3. Zasady tworzenia i działalności Rady Szkoły określa
regulamin jej działalności, który nie może być sprzeczny
z niniejszym statutem.
Skład Rady Szkoły w roku szkolnym 2019/2020:
- rodzice:
p. Monika Szczerbak (Przewodnicząca),
p. Krystyna Świerkot (Zastępca Przewodniczącego),
p. Magdalena Kosińska,
p. Jarosław Dobrowolski,
p. Joanna Ślaska,
p. Marcin Woszczak;
- nauczyciele:
p. Jolanta Drogoń,
p. Aleksandra Zygmund,
p. Agnieszka White,
p. Krystian Pokwiczał,
p. Agnieszka Szymańska,
p. Iwona Berse;
- uczniowie:
Ida Kożuchowska,
Jakub Deska,
Paweł Pastuszka,
Alicja Ciesielska.
Kontakt z Radą Szkoły:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.