Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Szanowni Państwo,

Od 27.02.2023r. (poniedziałek) wprowadzamy ponownie system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”.

Informacja dla tych z Państwa, którzy korzystali już wcześniej z aplikacji i MAJĄ ZAŁOŻONE KONTA  – wystarczy ponownie się zalogować (jeśli zapomnieli Państwo hasło można je zresetować). Prosimy zaktualizować w USTAWIENIACH klasę dziecka.

Rejestracja dla NOWYCH użytkowników jest już uruchomiona.

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

jak się zarejestrować:

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

ZAMAWIANIE obiadów jest możliwe do godz. 22:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłku.

ANULOWANIE obiadów jest możliwe do godz. 8:00 w dniu wydania posiłku.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

  Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką noża i widelca
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy

Zespół zamowposilek.pl