Szanowni Państwo,
Od 05.09.2023r. (wtorek) wznawiamy wydawanie posiłków w nowym roku szkolnym poprzez aplikację „zamowposilek.pl”.
Informacja dla tych z Państwa, którzy korzystali już wcześniej z tej aplikacji i MAJĄ ZAŁOŻONE KONTA – wystarczy ponownie się zalogować (jeśli zapomnieli Państwo hasło można je zresetować). Prosimy zaktualizować w USTAWIENIACH klasę dziecka!
Ceny pozostają bez zmian i można je sprawdzić w aplikacji.
Rejestracja dla NOWYCH użytkowników jest już uruchomiona.
Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.
ZAMAWIANIE obiadów jest możliwe do godz. 22:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłku.
ANULOWANIE obiadów jest możliwe do godz. 8:00 w dniu wydania posiłku.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką „nóż i widelec”
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków lub poprzez zakładkę „Pomoc”.
Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl