Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Wycieczka do Szkocji i noc w Amsterdamie, czyli Erasmus+ Let’s Play Here.
Dziesięciu uczniów naszej szkoły wzięło udział w projekcie Erasmus+ i wyjechało na tydzień do Szkocji.

Wyjazd obfitował w wiele atrakcji, tych zaplanowanych przez szkockich gospodarzy, jak i zgotowanych przez los.
Podczas działań projektowych mieliśmy szansę poznać od podszewki ten pełen zieleni kraj.

Niektórzy zgłębiali tajemnice różnych kościołów czy buddyjskiej świątyni w Lockerbie, gdy inni odkrywali uroki życia wiejskiego lub odwiedzali lokalnych, wcale nie małych, znanych w całej Europie, producentów żywności.

Podczas jednodniowej wycieczki do Edynburga zobaczyliśmy parlament szkocki jak i wspaniałe interaktywne muzeum narodowe.
Przez tydzień w przyjemny sposób mogliśmy podszkolić swój język angielski,  poznając rówieśników ze Szkocji, Włoch, Norwegii, czy Finlandii.

Cały wyjazd dla uczniów naszego liceum był pełen emocji i niespodzianek, w tym powrót do Polski, który okazał się niezaplanowaną przygodą. Z powodu opóźnienia samolotu nie zdążyliśmy na następny lot i w związku z tym spędziliśmy noc w stolicy Holandii Amsterdamie.

Wróciliśmy w końcu do Warszawy pełni niezapomnianych wrażeń.
Kolejne spotkanie jest zaplanowane wiosną 2020 r. w Stavanger (Norwegia).

Tutaj możecie zobaczyć naszego Eddiego.